Dezvoltare personala

# orgnizare # locul de munca #munca #productivitate

5 moduri in care te poti organiza pentru a fi mai productiv la locul de munca

Viata de acum poate sa fie stresanta. Aproximativ oricine stie ca locul de munca poate sa fie un mediu placut daca este unul potrivit pentru nevoile sale si daca are un sistem in care sa functioneze la parametri inalti. Astfel ca se pot construi mici obiceiuri care sa usureze mult procesul in care lucrezi. Aceasta schimbare poate sa te faca mai productiv la locul de munca. Iata 5 moduri in care poti sa iti usurezi viata la munca:

1. Ai grija de inboxul tau!

A verifica e-mailul este o rutina pentru orice loc de munca. In inbox pot sa fie sute de mesaje necitite in fiecare zi si acestea pot sa ingreuneze activitatea din acea zi si din urmatoarele. Este bine sa iti faci timp pentru a le citi si pentru a le organiza, pentru ca amanarea lor poate sa devina o problema in timp. Pe langa faptul ca se pot primi informatii importante si ele pot sa ramana necitite, ideea de a avea o lista lunga de lucruri nerealizate poate sa cantareasca mult emotional. Daca sunt in inbox si mesaje de la site-uri pe care nu le doresti, de asemenea poti sa le elimini. Astfel totul va fi mai organizat si mai usor de gestionat zilnic. Se poate chiar aloca un timp clar la o ora stabilita pentru a deveni o rutina incadrata in timp fix, fara posibilitatea de a fi depasit.

2. Planifica totul in agenda sau in calendar electronic

Indiferent de modul practic pe care il preferi, poti sa iti organizezi totul intr-o agenda sau intr-un calendar. Vei putea astfel sa stii exact nevoile si intalnirile din ziua respectiva si vei putea sa te bucuri de experienta de a evita stresul faptului ca nu stii ce urmeaza sau cat timp ai la dispozitie pentru o anume situatie. De asemenea este bine sa iti notezi chiar si mesele si timpul pentru tine, pauzele. Pauzele sunt importante pentru activitatea ta si pentru a te simti bine si cu energie intreaga zi.

3. Curata spatiul in care stai

La birou se pot strange multe acte, hartii si alte elemente specifice locului in care muncesti. Acestea trebuie sa fie organizate cat se poate de des pentru ca ordinea fizica poate sa arate si o ordine mentala. Se poate sa te simti minunat dupa ce ai aruncat tot ce nu iti era necesar.

4. Curata si spatiul digital

La fel ca in cazul hartiilor fizice, este bine sa stergi constant aplicatiile nefolositoare, sa elimini folderele care nu iti mai folosesc si sa arhivezi tot ceea ce este neutilizabil in acel moment. De asemenea este bine sa denumesti totul in functie de prioritatile tale si astfel vei vedea totul mai clar.

5. Scrie seara o lista pentru a doua zi

Pentru a creste productivitatea se poate sa iti scrii seara inainte de a pleca ceea ce este necesar sa faci a doua zi in ordinea prioritatilor. Poti sa iti dai si timpii necesari pentru a indeplini tot.

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dezvoltare-personala

Expertul Acasa.ro, psiholog Daniela Nicoleta Dumitrescu: 10 ani in plus sau 10 ani cu plusuri?

Experti Familie & Relatii

Expertul Acasa.ro, psiholog Daniela Nicoleta Dumitrescu: Copiii nu trebuie sa fie atenti, copiii trebuie sa fie curiosi!

Experti Familie & Relatii

Expertul Acasa.ro, psiholog Daniela Nicoleta Dumitrescu: A sti sa fii cu tine insuti

Experti Familie & Relatii

Expertul Acasa.ro, Daniela Irimia: Cele 3 moduri prin care comunicam zi de zi

Experti Familie & Relatii

Sfatul expertului

Top

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.