Dezvoltare personala

#necesar somn #trezit dimineata #odihna #alarma #somn

4 trucuri pentru a-ti incepe ziua intr-un mod pozitiv

Trezitul de dimineata este cosmarul majoritatii persoanelor. Mai ales atunci cand, in loc sa dormi opt-noua ore, nu apuci sa te odihnesti decat cel mult sase. In plus, cand privesti si lista cu lucruri pe care le ai de facut ai impresia ca te asteapta o zi infernala. Stiai insa ca ai puterea sa influentezi bunul mers al zilei?

Cu totii avem o rutina de dimineata, insa putini sunt constienti de ea. Probabil ca dupa ce apesi de cateva ori butonul de snooze, primul lucru pe care il faci este sa iti verifici lista de emailuri. Sau poate iti incepi ziua cu o cana de cafea intr-o mana si cu cealalta pe telecomanda, cautand stirile. La fel de bine e posibil sa amani atat de mult trezitul incat sa te imbraci si sa te machiezi pe ultima suta de metri, ajungand sa iti bei cafeaua in drum spre serviciu.

Modul in care iti incepi ziua da adesea tonul pentru tot restul zilei. Deci, incepandu-ti ziua intr-un mod pozitiv iti cresti sansele de a avea o zi fericita si de succes.

Iata 5 moduri pozitive pentru a incepe ziua:

1. Bea apa fierbinte cu lamaie

Probabil ca ai mai auzit acest lucru. Este recomandarea facuta de expertii in bunastare intrucat exista un numar de beneficii pentru sanatate asociate cu consumul de apa calda si lamaie la startul unei zile. Acestea includ stimularea sistemului imunitar, imbunatatirea digestiei si o piele mai frumoasa.

2. Mediteaza

In mod similar cu apa calda si cu lamaia, meditatia este recomandata de aproape toata lumea. Si daca nu este meditatie, atunci este vorba cel putin de atentie. Multi dintre noi se trezesc coplesiti de ganduri despre ceea ce nu am facut ieri si cat de multe trebuie sa faca astazi. Sunt stresati inca dinainte de a parasi confortul propriului asternut.

Practicarea meditatiei dimineata poate ajuta la calmarea mintii si la redobandirea unui echilibru mental inainte de a face fata cerintelor zilei. Numeroase studii au aratat ca meditatia poate imbunatati concentrarea si concentrarea creste creativitatea, reduce anxietatea, avand efecte antidepresive.

Invatand sa meditezi iti poti transforma viata, iar vestea buna este ca poti incepe cu cate cinci minute in fiecare dimineata.

3. Fa miscare

Ca si meditatia, au fost efectuate numeroase studii pentru a determina beneficiile exercitiilor. S-a dovedit de multe ori ca miscarea are un efect pozitiv semnificativ nu numai asupra sanatatii noastre fizice, ci si asupra bunastarii mentale si emotionale.

Te gandesti probabil ca nu ai suficient timp sa exersezi dimineata si s-ar putea sa ai dreptate. Ar trebui sa urmezi exemplul unor femei de succes precum Oprah Winfrey, Jennifer Aniston sau Michelle Obama, care se trezesc foarte devreme pentru a avea timp sa integreze si exercitiile zilnice in programul lor aglomerat. Dar va merita.

4. Citeste sau asculta ceva pozitiv

Majoritatea oamenilor isi incep dimineata fie punand mana pe smartphone, fie pe telecomanda televizorului. Se conecteaza la stirile de dimineata sau  la cele din media sociala pentru a recupera ceea ce au ratat pe timpul noptii. Daca acesta este modul in care incepi ziua, atunci inseamna ca primul contact pe care il ai este unul negativ. Pentru ca cele mai multe dintre stiri sunt negative, vei ajunge sa te simti deprimat inainte chiar de a-ti fi facut dus. De aceea, cel mai bine ar fi ca in loc sa urmaresti jurnalul sau sa urmaresti newsfeed-urile site-urilor de socializare ai putea sa citesti cateva pasaje inspirationale sau sa asculti muzica ta preferata, cea care iti creeaza o stare de bine.

  •   2017-06-04
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Gabriela Ples

Vezi toate articolele

Articole din dezvoltare-personala

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Amalia-Gabriela Goleanu

Sase jocuri educative de interior pentru iarna

Pune o intrebare

Citeste pe divahair.ro

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii